b08leioa

B08 Leioako Berritzegunearen Bloga

  • Atalak

  • Artxiboa

  • RSS Hezkuntza Saila

  • Kudeaketa

STEAM Tailerra

Posted by pilaretxebarria on martxoa 12, 2020

IMG_20200311_160234

Atzo, Getxoko eta Leioako Berritzeguneen artean antolatuta,  STEAM Tailerra garatu dugu. Tailerraren emalea Erramun Martiarena izan da (Irakaslea, Ikasmaterial egile eta prestatzaile.  Scientix- European Schoolnet proiektuko ordezkaria). Erramunek gizartearen etenezina den eboluzioaz berba egin du, batez ere ildo zientifiko eta teknologikoetan, eta honekin batera hain beharrezkoak diren alderdi etiko eta soziologikoak ere bai.  Guzti honek, lanbide berrietan islada nabarmena duenez, hezkuntzan ere, “letren eta zientzien” arteko muga deusesten dabilela esan dezakegunez,  arloen arteko lana sustatzea ez da erronka makala izango. Eta zentzu honetan, STEAM aukerak, diziplinarteko proiektuak,  protagonismoa hartzen du.

STEAM Heziketa, Hezkuntza Sailaren bultzatu nahi duen ildo estrategiko bat da. Baina, halaber, gaur egun,  giza- erronka bihurtu da. Hilabete honetan zehar STEAM proiektuen deialdian parte hartzeko aukera izango dugu. Arloenarteko proiektuak direnez, oso garrantzi handia du proiektu hauen ikuspegiak, ezaugarriak, helburuak, antolaketaren eta koordinazioaren baldintzak eta  erabaki metodologikoak ezagutzeak.  Baita ere, ikastetxeetan garatzen dien esperientziak aprobetxatzea, nahiz eta hasiera batean, txikaik izan.

Proiektuen ezaugarriak eta adibide batzuk, ondorengo diapostibetan. Zuen proiektua antolatzeko laguntza nahi baduzue, gurekin kontaktuan jarri.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Aldatu )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Aldatu )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: